eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUsługa doradcza + transport, czy można to rozbić na fakturze? › Re: Re: Usługa doradcza + transport, czy można to rozbić na fakturze?
  • Data: 2009-11-30 13:12:25
    Temat: Re: Re: Usługa doradcza + transport, czy można to rozbić na fakturze?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Nov 2009, a...@m...pl wrote:

    > pytałem, on na to powiedział, że to odsprzedaż usługi X na którą muszę mieć
    > pozwolenie/uprawnienia.

    Niekoniecznie.
    Ale właśnie z powodu takich odsprzedaży sprawa refaktur była rozpatrywana
    aż przez SN (kiedyś był "nadrzędny" nad NSA) - chodziło właśnie
    o przypadki odsprzedaży np. "nadmiarowego prądu".

    Ale do zrefakturowania wystarczy:
    - brak związku z zarobkiem
    - co oznacza również brak jakiegokolwiek zarobku
    - co wymusza stosowanie pomiarów :)

    Twoje przejazdy nijak się nie kwalifikują jako "niezwiązane
    z zarobkiem".

    pzdr, Gotfryd