eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijednosobowa DG a udzielenie poz.yczki innej jedosobowej DG › Re: Re: Re: Re: jednosobowa DG a udzielenie poz.yczki innej jedosobowej DG
    From: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: Re: Re: jednosobowa DG a udzielenie poz.yczki innej jedosobowej DG
    Date: Fri, 23 May 2003 07:37:35 GMT

    On Fri, 23 May 2003 09:06:18 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Zgoda.
    > Czy ty proponujesz rozdwojenie jaźni, czyli traktowanie pożyczki
    >dawanej "osobiście" jako przychód z kapitału, zaś pożyczki "w DG"
    >jako przychodu z DG właśnie ? Przecież protestowałem właśnie argumentem
    >że IMHO przychód z pożyczki to przychód z kapitału, a *nie* z DG !

    Dokładnie ;) Powtarzam: *wydaje mi się* że zależnie od okoliczności
    można albo tak albo tak.

    > Malowanie "osobom fizycznym" ?
    > Chodzi o dość często spotykane pytanie: "czy mogę nie prowadząc
    >DG wykonać dorywczo jakąś usługę innej osobie fizycznej oraz
    >czy i jak wtedy zapłacić podatek ?" :)

    Sory, sory, faktycznie malowanie mieszkań tylko w ramach DG. Tylko że
    to akurat wynika z przesławnego art 13 pkt 8 lit a) (chociaż tak nie
    do końca bo w szczegółnym przypadku w grę może wchodzić art. 13 pkt 8
    lit b :)

    kwiecień 2002 więc chyba niepublikowana

    --

    Sławomir Dąbrowski