eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdp: Re: Aktualizacja numeru rachunku a NIP - zmiana przepisow? › Re: Re: Aktualizacja numeru rachunku a NIP - zmiana przepisow?
    From: "fart" <a...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: Aktualizacja numeru rachunku a NIP - zmiana przepisow?
    Date: Thu, 28 Apr 2011 08:41:21 +0200

    > Faktycznie tak jest. Mamy Jedno Okienko! Składasz wszystkie papiery
    > do Urzędu Miasta/Urzędu Gminy, oni to wyślą do US. :)

    Jestem teraz z tym na bieżąco i załamuję ręce... EDG-RB (RB - rachunek
    bankowy) jako załącznik do EDG. Oba składamy do US przez Urząd Gminy, przy
    czym pani z US trzykrotnie udzieliła mi odpowiedzi, że do niej mam to
    złożyć.
    Przez to cudowne "jedno okienko" jest więcej papierów i jeżdżenia niż
    tradycyjnie... i jeszcze sami nie do końca wiedzą jak sobie z tym poradzić,
    czego dowodem jest ów EDG-RB.

    W urzędzie gminy składasz zmiany dotyczące JEDYNIE danych znajdujących się
    we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

    Jeśli chcesz aby zmiana o rachunku bankowym została przyjęta przez JEDNO
    (głupie) OKIENKO, to w wykazie działalności wpisujesz dodatkową działalność,
    najlepiej budowa statków kosmicznych i rakiet dalekiego zasięgu, i jest
    podstawa, do złożenia EDG-1 wraz załącznikiem EDG-RB.
    To jest jedyna droga zgodna z prawem.

    Jeśli chcesz poinformować urząd skarbowy o zmianie rachunku, dokonujesz tego
    nawet na kawałku papieru toaletowego, bo nie ma w urzędzie odpowiednich
    druków. Nie ma prawa nakazać urząd skarbowy stosowania do zmiany w urzędzie
    skarbowym druku z innego ministerstwa lub organizacji aspołecznej.

    Rzecz dotyczy OFPDG.

    Pozdrawiam
    fart