  • Data: 2002-12-28 22:26:52
    Temat: Re: Re[3]: PIT-8 B mozma zlozyc w US w tym roku ?
    Od: "Sark" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:36168202.20021228205427@rohar.pl...

    > No, cytowane przeze mnie przepisy dotycza VAT-7. Trzeba by jeszcze
    > rzucic okiem w sprawie PIT-5 i PIT 8B - co tam jest o tym w Uopdoof i
    > dodatkach do niej.

    No właśnie a ja się dalej z PIT-8B gryzę ;)) ... chociaz tak myślę że jak
    jest napisane że to deklaracja za np. 2002 rok to literalnie rzecz biorąc
    musi sie ten 2002 r dopełnić zeby tak druk czuł się spełniony w swojej roli
    :) ... moze też ktoś zarzucić że jest to za 364 dni roku a gdzie pit za
    ostatni dzień :) chocia jakby złozyc 31 i z ta datą wypełnienia to powinno
    byc OK ... i to wszystko dlatego że mi pasuje pójśc do USu jeszcze w starym
    roku :))

    Sark

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!