  • Data: 2003-09-27 08:22:07
    Temat: Re: Re[2]: [OT]usługa wyszukania nieruchomosci
    Od: "El_Chueco" <e...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi to też wyglądało na weksel in blanco, ale sądziłem że
    > czegoś nie rozumiem. Rzeczywiście chodzi o podpisanie
    > umowy "w ciemno" ??
    Chodzi mnie o podpisanie umowy z Biurem Nieruchomosci o wyszukanie
    domu - od podpisania takowej umowy biora od 30 zl w gore - nawet do
    200zl - pozniej dopiero mowia jaka jest prowizja za znalezienie (kupno
    mieszkania czy tez domu) - nie chce wywalac w bloto nawet 30 zl po to
    zeby sie pozniej okazal ze 6% wartosci transakcji mam oddac
    posrednikowi.
    --
    Grupowicze Wszystkich Krajów Łaczcie Się!!
    White Yari's WRC PMS