  • Data: 2002-10-30 10:42:27
    Temat: Re: Re[2]: Czy da sie ominac skladki dla ZUSu?
    Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) wrote in
    news:18912113140.20021029030847@rohar.pl:

    > 1. To juz chyba lepiej (czytaj: taniej) nie zakladac dzialalnosci
    > (koszty zalozenia!) tylko dogadac sie z jakims znajomym, ktory
    > prowadzi - niech wystawi faktury za Ciebie, a Ty mu tylko odpalisz
    > kase na VAT (jesli jest VAT-owcem) i ewentualnie na czesc podatku
    > dochodowego (tutaj sa rozne "szkoly" - od kilku do nawet
    > kilkudziesieciu procent).

    Nie raczej to odpada poniewaz ja chcialbym dzialalnosc z czasem
    rozwijac i moze kiedys jak sie uda zmienic ja w firme wiec wolalbym,
    aby od poczatku wszystko bylo zapisane na mnie...

    > 2. Poza tym, jesli zawrzesz z odbiorca sieci umowe o
    > dzielo/zlecenia to bedzie to duzo korzystniejsze
    (...)

    Jakim odbiorca ? Ja siec robie dla siebie i sam bede nia
    administrowal i na tym zarabial...

    > 3. A w ogole to nie mozesz zrobic tego bez jakicholwiek
    > dokumentow?

    Tez odpada chce wszystko legalnie...

    pozdr. Slawek