  • Data: 2009-08-07 10:59:42
    Temat: Re: Ratunku :)
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-08-2009 o 12:34:58 Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał(a):

    > Co będzie na drugiej karteczce? Nakaz aresztowania? :D
    > Kurcze, nie zachęcacie do przedsiębiorczości ;)))
    >
    > Wojtek - dzięki za twój obszerny wywód, dał mi do myślenia. Z pewnością
    > wybiorę obsługę przez biuro, jeśli nie przejdzie ryczałt.

    To jak też dorzucę swoje dwa grosze - na początku obsługiwało mnie biuro,
    ale porbiuło szkolne błędy, poszatkowało i pogubiło dokumentację, musiałem
    sam to wyprowadzić na prostą itd.

    A kontrole zwrotu VAT miałem chyba dwie czy trzy
    na przestrzeni kilku lat, co przy mojej ilości faktur nie sprawiło żadnego kłpotu
    przy testowaniu oprogramowania.

    Teraz mam plan taki, że gdy zacznę rozwijać DG
    w stronę pracowników etc, to znajdę solidne biuro, biorące
    pełną odpowiedzialność (tzn. nie stosujące kruczków czy niedopowiedzeń w umowie,
    kwitujące odbiór dokumentów tak żeby było wiadomo co i kiedy itd) - i nie będę
    na tym oszczędzał.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek