  • Data: 2009-08-08 21:50:01
    Temat: Re: Ratunku :)
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Przyjąłem.
    >
    > Ale jak wybierzesz zwolnienie *podmiotowe*, to i tak nie daje
    > to zwolnienia z prowadzenia ewidencji (jedynie nie trzeba
    > deklaracji składać).

    nie rozumiem co to zwolnienie podmiotowe i dlaczego mam je wybierac. ale
    zainteresuje sie, bo niebieganie z deklaracja byloby mile.
    a co do ewidencji (niezaleznie czy z deklaracja czy bez) to co ja mam
    niby tam wpisac? faktury są NP a kosztowych nie posiadam :) kurde, co
    kupie cos z VATem to zapominam o fakturze :P

    > Oświadczeniem. Ale też "przed", a że dochodowy rozlicza się
    > raz na rok, to chwilowo jest czas na przemyślenia :)

    czyli dopiero na przyszły rok mogę tak wybrać? rozlicza się raz na rok,
    ale zaliczki trzeba płacić na bieżąco :)

    PG