  • Data: 2009-06-29 16:05:49
    Temat: Re: Raport dobowy x2
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Jun 2009, MIX-NET wrote:

> [...]
    [...]
    > OK zgodze sie. Chce to opodatkowac, tylko jak? Musze to przepuscic przez
    > kase fiskalna?

    Odszkodowania nie podlegają pod VAT.
    Widziałeś f-rę od ubezpieczyciela? (i nie pisać mi tu o sprzedawcy,
    w końcu wystawianie f-r przez odbiorcę nie byłoby niczym niemożliwym :))

    > I czy wogole takie cos ma prawo miec miejsce? Ten zwrot, to
    > moj koszt czy tez odszkodowanie jak napisales,

    Niestety tu właśnie widzę problem i nielogiczność, dlatego akcentowałem
    iż nie widzę wyłączenia dla ryczałtu: "normalne" wypłaty ubezpieczenia
    nie są opodatkowane, ubezpieczenia DG są - ale strata/szkoda stanowi koszt,
    a przy ryczałcie przedsiębiorca jest w plecy...

    1. ja bym ujął jako "odszkodowanie za niewywiązanie się z umowy"
    2. na kasę bym nie nabijał
    2. ale nie prowadzę ryczałtu i do tego nie mam kasy fiskalnej,
    a "myków" z tym związanych nie znam :D

    pzdr, Gotfryd