eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa. › Re: RATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa.
  • Data: 2003-02-07 21:28:23
    Temat: Re: RATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa.
    Od: "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b217r3$73s$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kasuje
    > Może to głupie pytanie, ale czy jeżeli do mnie przyjdzie komornik, a okaże
    > się że ktos mnie niesłusznie oskarżył o zaległości, to ja będe pokrywał
    jego
    > koszty "przyjścia"?
    > PawełJ

    Jesli juz przyjdzie ... to znaczy ze ma nakaz prawomocny.
    To po Twojej stronie lezy wykazanie ze nieslusznie wydany.
    Jesli nie bedziesz sie umiejetnie bronic, moze sie okazac ze zaplacisz za
    wszystko.
    Nic tu sie nie dzieje samo i "z urzędu" i zadna sprawa nie jest "oczywista"
    .
    A Sedziowie bywają hmmm.... nieobliczalni .