    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie z handlu
    Date: 5 Jul 2007 15:40:55 GMT

    Jagna w <news:1nryl5a71ftcq$.tnkc1kt5ymg8$.dlg@40tude.net>:

    > Śrubokręt noszę w torebce! ;)
    > I nie czuję się producentem wykręcając śrubkę, nawet gdybym miała ją
    > sprzedać :)

    <q>
    Najważniejsze, to użyć młotka do wbijania gwoździ, a
    śrubokręta (pardon, wkrętaka) do śrub, er, wkrętów. 8-)
    </q>

    <http://42.pl/gg/2nodir70el.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl>

    Sektor destruktorów części samochodowych? :)

    Oj zapędziłaś się

    Aha :)

    No ale skoro firma prowadząca autohandel (cóż za mylna nazwa :>) wykręci z
    uszkodzonego samochodu błotnik, w jego miejsce wstawi kawałek przystanku
    MZK, polakieruje...

    > Tylko nie mów mi teraz, że sprzedaż tej kierownicy to jest to samo tylko
    > w mniejszej skali... Proszę! :)

    A co, jeżeli w kierownicy jest poduszka powietrzna? IMO w tym momencie
    stajesz sie "producentem" odpadu (Dziennik Ustaw z 2005 r. Nr 201 poz. 1666)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]