  • Data: 2007-06-29 12:04:12
    Temat: Re: Pytanie z handlu
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 13:19, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    Hej :)

    > Nie bardzo da si to zmieni z poziomu GoogleNews, niestety.

    Czyli mam rozumiec, ze jesli bede korzystala sobie online, bez
    posrednictwa programu pocztowego, to bedzie sie to powtarzalo
    ustawicznie?
    I nie pomaga ustawianie kodowania znakow w przegladarce?

    Zeby jeszcze mozna przewidziec, w ktorym watku tych polskich znakow
    widac nie bedzie...

    Ja nad tym jednak popracuje i mimo sporej niecheci, przestawie sie na
    program pocztowy, bo w koncu mnie zbojkotujecie... ;)

    Dziekuje za cierpliwosc,
    Jagna :)