  • Data: 2004-09-30 09:27:03
    Temat: Re: Pytanie o prowadzenie dokumentacji
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie..
    >
    > Po zakonczeniu sprzedazy sporzadzazy MOZESZ zrobic DW
    > (obliczasz utarg na podstawie "szuflady"
    > i wpisac do ewidencji kwote.

    Acha, czyli bede prowadzil cos takiego tylko i wylacznie dla swojej
    wiadomosci :-)
    Spoko, o to wlasnie mi chodzilo :-)
    Pytanie tylko jak to bedzie z US jak przyjda na kontrole.
    Skad beda wiedziec co sprzedalem a co nie ??

    > MOZESZ tez spisywac wszystko - co wolisz..

    Wole nie wpisywac, bo mi sie po prostu nie chce ;-)

    > Nie zapomnij, ze wg odrynacji podakowej na zadanie klienta MUSISZ wystawic
    > rachunek..

    To wiem :-)
    Kupilem nawet dowody zakupu ale jakos jeszcze nie mialem okazji ich uzyc....

    DZIEKI ZA ODPOWIEDZ !!!!!!!!!!

    Pozdro, Wojtas