  • Data: 2006-05-08 09:56:32
    Temat: Re: Pytania do KPiR
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy <m...@e...com.pl> w
    <news:e3lns4$qr0$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > 'Tom N' napisał(a):
    [...]

    No tak, nie pogoniłem do wiadomości sprzed kilku dni to mi sie teraz obrywa.

    > Samochód, i to nie wynika z przepisów podatkowych, musi być
    > zarejestrowany na właściciela.

    Jeżeli musi być zarejestrowany, to tak. IMHO pojazd samochodowy, który nie
    porusza sie po drogach publicznych i strefach zamieszkania zarejestrowany
    być nie musi.

    > Ale to nie ma żadnego wpływu na sposób rozliczania kosztów, co najwyżej
    > ogranicza nam lub nie wybór form rozliczania tych kosztów. Ale nie
    > determinuje tej formy.

    > Nie to doczytaj. Bosz.. logika w szkołach powinna być obowiązkowa.

    Zwłaszcza podatkowa ;)

    > Jeżeli samochód jest środkiem trwałym - nie.
    > Jeżeli nie jest - trzeba jeśli jest osobowy.

    Jeżeli, jeśli... [1]

    > I prowadzić kilometrówkę. Albo wpisać samochód do EŚT.

    > Pytający ani słowem nie wspomniał o statusie samochodu więc albo jesteś
    > jasnowidzem (zazdroszczę!!!)

    [1] otóż właśnie, nie wspomniał, a byłoby to w jego interesie.
    Sama tu <news:e3lmdd$auf$1@nemesis.news.tpi.pl> o cieniu sugestii pisałaś,
    podatny jestem :-)

    > albo jesteś skrajnie nieodpowiedzialny.

    Albo mi się delikatnie ciśnienie podniosło na widok pytania, które padło
    wielokrotnie w przeszłości (nie tak odległej).

    > Chyba że to celowe.

    Jak najbardziej.
    Założyłem (nie bez racji :D), że jeżeli sam sie nie dopyta, to znajdzie się
    ktoś, kto uzupełni moje /warknięcia/.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]