  • Data: 2006-05-08 08:07:22
    Temat: Re: Pytania do KPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 May 2006, Gumisiek wrote:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał
    >>>> Czy trzeba prowadzić kilometrówkę?
    >>>
    >>> Nie.
    >>
    >> Czasami tak.
    >
    > lepiej tak ...

    Może zepsuję zabawę ;) i przypomnę: prawo do zaliczania kosztów
    "wprost" (bez kilometrówki) uwarunkowane jest wpisaniem samochodu
    do ewidencji środków trwałych. Koniec listy życzeń i zażaleń :)

    Oczywiście do ew. zarzutu że brakuje faktury wewnętrzenej na zużycie
    na własne cele ma się to nijak :]

    > bo zakwestionuja ze lales na firme a jezdziles prywatnie ...
    > znajomemu sie doczepili do telefonu ... mail telefon na firme ale firme w
    > domu i przyczepili sie ze korzysta tez w sprawach domowych z telefonu

    Mi się nie przyczepili, acz padlo pytanie czy mam osobny telefon "domowy"
    i odpowiedź brzmiała "tak"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)