  • Data: 2006-05-07 21:20:57
    Temat: Re: Pytania do KPiR
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy napisał(a):
    [...]
    > I prowadzić kilometrówkę.
    > Albo wpisać samochód do EŚT.
    >
    > Pytający ani słowem nie wspomniał o statusie samochodu więc albo jesteś
    > jasnowidzem (zazdroszczę!!!) albo jesteś skrajnie nieodpowiedzialny.
    > Gość może Ci uwierzyć i to on będzie miał kłopoty a nie Ty.

    Ale on przecież dobrze odpowiedział na pytanie. Żeby korzystać z
    samochodu prywatnego dla celów firmy, wystarczy nim jeździć. Niezależnie
    od jego statusu. I od jeżdżenia żadnych kłopotów raczej nie może być
    (przynajmniej w sensie podatkowym).

    Co innego jeżeli chce sie koszty używania samochodu wrzucić w koszta,
    ale pytający się pytał tylko o korzystanie :)

    p. m.