  • Data: 2003-01-23 14:38:49
    Temat: Re: Pułapka fiskusa czyli legalni/nielegalni
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wynikało z poprzednich rozmów musiałyby to być raczej usługi dla
    > ludności, a nie dla firm.

    "Wraz z nowym rokiem w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych
    wprowadzono zmiany, które nie pozwalają osobom prowadzącym działalność
    gospodarczą świadczyć usług tylko jednej firmie. Według ustawy taka
    działalność jest "działalnością wykonywaną osobiście", a nie działalnością
    gospodarczą. "

    Nie wiem dlatego skad interpretacja ze tylko dla firm (pisza wszedzie ze nie
    mozna tylko jednej firmie i chyba wlasnie o to chodzi)

    chyba ze ktos ma zrodla i pisza tam co innego ...

    AndY\