eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzychody ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej - gdzie to wpisać ? › Re: Przychody ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej - gdzie to wpisać ?
  • Data: 2006-04-29 11:29:30
    Temat: Re: Przychody ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej - gdzie to wpisać ?
    Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e2vg29$85d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wypełniłem pit 37 dla małżonków i wpisałem to w pole 160 "Dochody osiągnięte
    > za granicą, o które zwiększona jest podstawa obliczenia podatku do ustalenia
    > stopy procentowej.

    Ale to jest kurka bez sensu. Wpisuję PRZYCHÓD w pole przeznaczone
    na DOCHÓD. A jak sobie liczę, to ten przychód jest o około 50%
    większy niż to, co rzeczywiście dostałem na rękę, a nigdzie w
    picie na mam podane, że z tego był płacony ZUS (a był) itp.
    Czyli teraz będę płacił podatek od wszystkich dodatkowych
    rzeczy, które mi uczelnia wrzuciła w przychód i nie zostawiła śladu
    na picie.