eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzychody ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej - gdzie to wpisać ? › Re: Przychody ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej - gdzie to wpisać ?
  • Data: 2006-04-29 11:37:13
    Temat: Re: Przychody ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej - gdzie to wpisać ?
    Od: "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paulus" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:e2vild$47s$1@inews.gazeta.pl...
    > W wiadomosci: e2vg29$85d$...@n...onet.pl,

    > Ale przeciez takie wpisanie zwiekszylo Ci podatek, a tego typu dochody sa
    > zwolnione od podatku na podstawie ww. przepisu updof.
    >
    > Ja takich dochodow w ogole nie ujmowalem w PIT-37, zgodnie z infomacja z
    > naszego dzialu plac.

    No więc właśnie dlatego się wkurzam strasznie.
    Bo tu chodzi jeszcze o wejście w inną skalę podatkową. Jeśli tych dochodów
    nigdzie nie ujmę to mieszczę się z żoną w niższej skali podatkowej (rozliczamy
    się razem). Oczywiście jak najbardziej by mi pasowało takie rozwiązanie.
    Ale z drugiej strony - czy się urząd zaraz nie przyczepi, że zaniżyliśmy
    sobie próg podatkowy ?