    From: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Date: Tue, 27 Dec 2011 11:18:22 -0800 (PST)
    <a...@p...googlegroups.com>
    <4ef9eb28$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@z...googlegroups.com>
    <4ef9ffd4$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>

    > Fajnie. A kupującym licencję jest osoba fizyczna nieprowadząca
    > działalności gospodarczej (ewentualnie prowadząca, ale kupuje na
    > potrzeby "prywatne"), czy tzw. "firma"?

    dobra zeby była jasnosc bo mnie Twoje pytania i uwagi zaczynaja
    irytowac.
    Jak rozliczyc gdy zakupuje licencje os . prywatna mnie na grupie nie
    interesuje bowiem mam wiedze jak to rozlicyc.
    Interesowało mnie co jak firma. I uprzedzajac durne uwagi. Ja chce
    przygotowac sprzedaz maksymalnie minimalizujac prace kupujacego co nie
    znaczy
    (zauwayzlem ze juz durny wniosek wysunales) ze zamierzam te deklaracje
    ktore za niego sporzadze przekazywac do urzedu. Przekazac jemu by
    sobie wydrukowal podpisal i przekazal do urzedu by go nie odstraszyc
    od zakupu. ALe nie tego dotyczy caly watek.

    > Jeszcze raz.
    > 1) zleceniobiorca jest:
    > a) osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej - zaliczkę na
    > podatek płaci zleceniodawca
    > b) osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, ale zlecenie nie
    > wchodzi w zakres działalności gospodarczej  - zaliczkę na podatek płaci
    > zleceniodawca

    co za odkrycie. po co mi to piszesz?
    Napisałem w ktorymkolwiek miejscu ze jest inaczej. Prosze nie pisac
    takich uwag odnosnie mojej osoby bo mam tego wszystkiego swiadomosc,

    > Ale jakie chcesz wystawiać deklaracje jako zleceniobiorca?

    jak wyżej

    P.