  • Data: 2011-12-27 20:50:45
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Główny Użytkownik pisze:
    > WItam!
    > Przedewszystkim chciałbym wyprowadzić dwie osoby z grupy z błędu.
    > Zarówno na infolinii podatkowej jak i w moim urzędzie powiedziano że

    Taki mały wtręt. Kiedyś obie instytucje, czyli urzędy skarbowe i infonię
    podatkową podsumowała trafnie moja koleżanka - główny księgowy, doradca
    podatkowy z wieloletnim doświadczeniem - każdy ch.j ma swój strój.
    Niestety. Do mojego US zaproszono mnie z powodu błędnie wypełnionego
    CIT-a, na moje pytanie, co jest nie tak, usłyszałam odpowiedź, że
    program pokazuje błąd. Pytam jaki błąd i dlaczego, oni nie wiedzą.
    Pokazuję im interpretację Ministra Finansów co do wyjątków w traktowaniu
    pewnych przychodów za podatkowe, pan zajarzył i powiedział, że u nas
    pani naczelnik inaczej to interpretuje, no i system pokazuje błąd.
    Także ja dziękuję, postoję. Poprawiłam, jak chcieli, a że pierdoły
    opowiadają, to już inna para kaloszy.

    --

    Paulinka