  • Data: 2011-12-27 20:06:27
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-27 20:18, Przemyslaw Rokicki pisze:

    > dobra zeby była jasnosc bo mnie Twoje pytania i uwagi zaczynaja
    > irytowac.

    To sobie idź do doradcy podatkowego. To jest grupa dyskusyjna, a nie
    darmowa przychodnia zdrowia psychicznego, tutaj nikomu nie płacisz żeby
    się domyślał co masz na myśli mieszając obowiązki płatnika i sprzedawcy
    licencji.

    > Interesowało mnie co jak firma. I uprzedzajac durne uwagi. Ja chce
    > przygotowac sprzedaz maksymalnie minimalizujac prace kupujacego co nie
    > znaczy
    > (zauwayzlem ze juz durny wniosek wysunales) ze zamierzam te deklaracje
    > ktore za niego sporzadze przekazywac do urzedu.

    Nie załapałeś. Nie pisałem o przekazywaniu, a o _sporządzaniu_za_niego_.

    Twój cyrk, twoje małpy. Ty sporządzasz, on się pod tym podpisuje i
    wysyła. W razie problemów powie w urzędnikom, że to ty "sporządziłeś" te
    deklaracje. Pytanie brzmi, kto kogo wsadzi na minę: ty sporządzając
    deklarację za niego, czy on, mówiąc o tym urzędnikom :>

    > jak wyżej

    Nie potwierdzam i nie zaprzeczam :):)

    Pozdrawiam
    Piotr