  • Data: 2009-10-15 08:29:07
    Temat: Re: Przesłanie dokumentów do Urzędu Skarbowego.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Oct 2009, Rafał Kowalczyk wrote:

    > Oczywiście mam te wszystkie dokumenty skerowane?
    > A o jakie potwierdzenie chodzi?

    Datownik US, czyli potwierdzenie "złożenia".
    W przypadku posłania papierów pocztą jest tylko dowód że "coś"
    wysłano. Składając osobiście i biorąc potwierdzenie na kopii
    masz mniej więcej potwierdzone *co* składałeś.

    > Tak w ogóle to lepiej to chyba przesłać listem poleconym, bo będę miał
    > przynajmniej potwierdzenie jakieś potwierdzenie?

    Toż Ci tłumaczą, że nie.
    Zanosi się wszystko w 2 kopiach, jedna dla siebie.
    Osoba w informacji przywala datownik i wszyscy są szczęśliwsi ;)
    Osobiście "dla siebie" drukuję pomniejszone sqrt(2) raza (A4->A5).

    pzdr, Gotfryd