  • Data: 2015-12-21 23:54:28
    Temat: Re: Przerzucanie pieniędzy pomiędzy kontami
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-21 o 10:07, G.S. pisze:
    > Po przeczytaniu postu Animki nasunęło mi się natychmiast
    > porównanie: "a co jakby kupiło alkohol".
    > IMVHO, w takim przypadku dziecku należy się zwrot wydanych
    > pieniedzy (za zwrotem wydanego towaru oczywiście), sankcje
    > dla sprzedawcy pomijam bo to nie jest "część cywilna"
    > rozważania.
    > Rzecz jasna, przy "wygranym losie" sprzedawca jakoś specjalnie
    > oponować nie musi;)
    > Ale podejrzewam, że organizator loterii będzie miał jakiś
    > zapisik w regulaminie na taki przypadek:)
    > (że wygrane "w sposób prawnie niedozwolony" nie podlegają
> [...]
    Dziecko nie wzięło wygranej tylko kupiło kupon Lotto, prawda?
    Kupic i wypełnic każdy może. Jak dziecko wygra to ma przecież
    opiekunów-rodziców.

    Moja córka wygrała kiedyś w Radio dla Ciebie czerwonego
    szampana.Musiałam z nią jechać do studia, chociaż byłam zmęczona-po
    kursie komputerowym na Politechnice. Miły pan prowadzący oprowadzil nas
    po studiu, posadził przy mikrofonach. Córka byla bardziej rozmowna, ja
    ledwo co moglam z siebie wyksztusić. Wstydzilam się za tego szampana.
    Potem chciał nas odwieżć samochodem do domu, ale musiałabym go zaprosić
    do mieszkania i chyba razem z nim tego szampana wypić. Byłam zmęczona i
    strasznie glodna, więc powiedzialam panu,że taksowka zaraz podjedzie.

    --
    animka