  • Data: 2008-12-30 12:27:47
    Temat: Re: Przeniesienie praw autorskich a faktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Dec 2008, Piotrek wrote:

    > Z domniemoania udzielenia licencji niewyłącznej w przypadku niepodpisania
    > żadnych innych kwitów?

    Jak sam piszesz:

    > Ano własnie,

    ...owo domniemanie musi być możliwe - nie może inaczej wynikać
    z "innych kwitów".
    A nie pisałem że ich nie ma ;) (pisałem, że JEŚLI nie uzyskuje
    żadnych uprawnień, w tym licencji, to nie ma jak zaliczyć
    w KUP).

    Oczywiście trudno o osła który podpisze "zamawiam program
    o funkcjonalności x, y, z, do wykonania i przekazania mi
    kodu źródłowego oraz wykonywalnego, bez przejęcia praw majątkowych
    oraz bez uzyskania licencji" :D ale to odrębna sprawa!

    pzdr, Gotfryd