  • Data: 2008-12-30 11:28:07
    Temat: Re: Przeniesienie praw autorskich a faktura
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-12-2008 o 11:44:02 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > To ty zauważyłeś ;-) i przez grzeczność nie będę zaprzeczał :-P
    >
    > Oczywiście z ostrożności procesowej warto byłoby mieć "dupochron" na
    > każdą okoliczność. Ale IMHO należy mieć na uwadze również sens
    > ekonomiczny zabezpieczania się na każdą okoliczność.
    >
    > Aż się prosi, żeby przywołać tu wszechobecną zasadę Pareto.

    Zgoda, z tym że ja ma same takie wolty z softem, MPA,
    w kraju, poza kraj, umowy oparte o prawo UK, umowy publisherskie
    i inne dziwolągi, potencjalnie mnóstwo miejsc do uwalenia
    zważywszy na to co w moim US prezentują niektórzy urzędnicy,
    więc wolę chuchać na zimne z kolejnymi umowami.

    > No jak to?! Przecież "no risk no fun" :-)

    :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek