  • Data: 2003-07-07 18:30:50
    Temat: Re: Przeniesienie DG?
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 7 lipca 2003 o godzinie (10:27:25) napisano:
    M> Witam!
    M> Oto moj przypadek:
    M> Na stale zameldowany jestem w miejscowosaci a
    M> Mieszkam (meldunek czasowy), oraz mam siedzibe DG w miejscowowsci (miejscu)
    M> Teraz bede musial sie przeprowadzic do miasta c (brak meldunku)
    M> I moje pytanko..
    M> Jak przeniesc DG z B do A (siedzibe, bo miejsce prow. DG mam caly kraj)

    A musisz przenosic DG? Jesli dalej masz mozliwosc faktycznego
    poslugiwania sie adresem b) i siedziba dalej tam moze byc to moze
    warto sie nie przenosic.

    M> Tzn. jakie formalnosci musze zalatwic....
    M> Oczywiscie sa to dwa rozne US
    M> Czy zamknac DG i otworzyc nowa, czy tez po prostu mozna zmienic siedzibe...?

    Nie trzeba zamykac DG, choc mozna to zrobic i w ten sposob - w
    miejscowosci c) zglosic nowa DG, a w b) wyrejestrowac stara. Tylko, ze
    to kosztuje - na poczatek 100 dla gminy, a potem 152 dla Urzedu
    Skarbowego, jesli chcesz byc VATowcem.

    Najprosciej jednak zglosic zmiane siedziby w Urzedzie Miasta (50 zl)
    oraz w Urzedzie Skarbowym i ZUS. Oraz wlasciwemu inspektorowi pracy,
    jesli masz co najmniej jednego pracownika.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl