  • Data: 2009-05-09 09:13:58
    Temat: Re: Przelew składki zdrowotnej z cudzego konta
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 May 2009 21:39:40 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tutaj twierdzą, że składka ZUS idzie przez bank pocztowy
    > http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaFirmy&DF=Fi
    nanse&F=Giro

    Giro Składka to jedna z dwu metod wpłacania na poczcie. Oprócz tego
    istnieje "zwykła" wpłata na rachunek ZUS. Dla każdej z tych metod jest np
    nieco inny druczek

    I jeśli infor.pl się nie myli, to wszystko co pisałem o formalnym zakazie
    opłaty ZUS przez prowadzących DG jest już nieaktualne. Chyba przeoczyłem
    jakieś zmiany przepisów.
    http://mojafirma.infor.pl/temat-dnia/99285,Kto%20mo%
    C5%BCe%20op%C5%82aca%
    C4%87%20sk%C5%82adki%20ZUS%20na%20poczcie.html