  • Data: 2006-02-07 14:17:35
    Temat: Re: Przelew na ZUS przy DG z konta osobistego
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Acz przy 1os DG (mimo PK) zwrot "pożyczka" *formalnie* mi się nie
    > podoba. Raczej "inwestycja" :)
    > Pożyczka jest umową dwustronną, więc "ze sobą" nie można jej zawrzeć.
    > Acz to tylko wKwestiiFormalnej :)

    wlasciwie to sie przyjrzalem i mam w obie strony podobne opisy:

    "zasilenie konta firmowego"
    "zasilenie konta prywatnego"

    widac cos mi sie ubzduralo, albo moze kiedys dawno tak mialem z ta
    "pozyczka"...

    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj