  • Data: 2007-04-18 13:33:25
    Temat: Re: Przeksiegowanie platnosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Apr 2007, stanseba wrote:

    > Jezeli zaplacilem za zaluzmy uslugi telekomunikacyjne podajac za jakie
    > faktury placilem , to na jakiej podstawie moga te pieniadze zaliczyc np za
    > inna fakture

    No i mam przeklejać, bo nie piszesz do czego się odnosisz?
    Znaczy specsygnaturka jest celowo bez separatora, żeby czytnik
    Ci nie wyciął ;) (*przeczytaj!*)
    Wyraźnie pisałem o usłudze *ciągłej* i o tym że to nie moje zdanie,
    tylko widziane na .prawo, więc jeśli o to chodzi to nie mnie pytaj
    tylko tych którzy tak pisali.

    > lub np jakas kare .

    Przeczytałeś podany przepis?
    To mi wytłumacz czym są Twoim zdaniem "należności uboczne" i będziemy
    wiedzieli.

    [...przycięte...]
    _117.html

    O: Bo normalnie każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Jakie są przykłady irytujących obyczajów niektorych newsowiczów ?