  • Data: 2006-11-17 09:42:04
    Temat: Re: Przekroczenie limitu i przejście na VAT
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Było sie pochwalić *gdzie* znalazłeś.
    > Nauczeni doświadczeniem wykazujemy ograniczone zaufanie do stwierdzeń
    > bazujących na samym komentarzu "na gębę" :)

    Art. 113. pkt. 2 ustawy o VAT.

    I jeszcze jedno:

    Art. 113. pkt 1 mówi:
    "Zwalnia się od podatku podatników, u których wartość sprzedaży
    opodatkowanej nie przekroczyła łącznie w poprzednim roku podatkowym
    kwoty wyrażonej w złotych odpowiadającej równowartości 10 000 euro. Do
    wartości sprzedaży nie wlicza się kwoty podatku."

    Czy ten zapis ma zastosowanie do osób, które DG zaczęły w tym roku?
    Jeśli tak, to jak rozumieć "nie wlicza się kwoty podatku"

    --
    Schwester