  • Data: 2011-10-20 08:12:09
    Temat: Re: Przekazanie wyposażenia na cele osobiste a PIT
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.10.2011 14:56, Grzegorz Trawicki wrote:

    > Mam wrażenie, że jedynie jedna interpretacja (owa BI/4117-0017/07) jest
    > glosem za opcją 1.

    Ciekawa sprawa, chociaż wg mnie do wyrzucenia z kosztów w przypadku gdy
    wyposażenie nie służyło dg wystarczyłby art. 22, więc art. 23 ust. 1 pkt
    49 musi znaczyć coś innego..

    Interpretacji na sip-ie jest raptem 4 strony więc też nie ma wielkiego
    materiału badawczego. Aczkolwiek jestem w stanie "przełknąć" to że się
    mylę bo standardowo coś co powinno być proste, proste nie jest.

    Tomek