  • Data: 2004-12-08 09:22:13
    Temat: Re: Przedpłata - kiedy faktura?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiola napisał(a):
    > Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > --------------------------------
    > Ej chyba zaliczki nie są przychodem .

    Chyba na pewno nie są ;-)
    Dla płacącego nie są tez kosztem, o czym warto pamiętać.
    Ostatnio byłam źródłem rozczarowań dla kilku moich klientów, którzy
    uznali że zapłacone w listoapdzie zaliczki to jest koszt więc mozna
    szaleć "chulaj dusza, podwójnego podatku nie ma".

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813