  • Data: 2003-07-30 08:28:25
    Temat: Re: Prywatny samoch. w firmie ??
    Od: towarzysz Vader <v...@r...wywalto.net> szukaj wiadomości tego autora

    wojsob wrote:
    > Prowadze DG ( KPiR + VAT).
    > Sprawa dotyczy mojego prywatnego samochodu:
    >
    > 1. Czy pobierana faktura na paliwo ma byc adresowana na adres firmy ?

    Oczywiscie, faktura musi byc na firme - stad adres siedziby firmy.

    > 2. Czy ma byc odliczany VAT z faktury czy brutto do KPiR ?

    Broń cię panie boziu. Tylko brutto w Książkę.

    > 3. Jaki jest limit kilometrow w miesiacu ?

    Taki jak wychodzi z ewidencji przebiegu.

    > 4. Czy moze byc uznawana trasa "dom-firma-dom" ?

    A dlaczego nie? Choć tutaj pewności nie mam... może ktoś inny coś
    dopowie? Rozumiem, że chodzi ci o dojazdy z domu do siedziby twojej firmy.

    --
    towarzysz Vader - v...@r...wywalto.net
    http://www.rzeszow.net/