eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProwadzona DG, a zmiana miejsca zamieszkania (i zameldowania of koz) › Re: Prowadzona DG, a zmiana miejsca zamieszkania (i zameldowania of koz)
  • Data: 2005-09-21 06:51:44
    Temat: Re: Prowadzona DG, a zmiana miejsca zamieszkania (i zameldowania of koz)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Sep 2005, witek wrote:

    > VAT'u po 1 maja 2004). Mam zamiar sie przeniesc do innego miasta. Jakie mnie
    > czekaja klopoty? Czy to tak, jakbym ta dzialalnosc zakladal na nowo?

    ...blisko. Bo skoro rejestracja będzie nowa... :(
    "nowość działalności" jak ktoś przewiduje z tym problem można
    obejść w momencie rejestracji - trzeba się rejestrować nie w UM/UG
    a można w KRS.
    Pic polega na tym że wszystkie opłaty w KRS są 10-krotnie wyższe :]
    więc chętnych mało.

    > Co z umowami leasingu - przestane miec prawo odliczania VAT'u?

    IMVHO nie. Bo podatnikiem VAT jesteś osobiście i fakt zmiany
    wpisu do EDG tego nie rusza :)
    Ale IMO trzeba pilnować żeby się nie zdarzyło nieprowadzenie DG
    (w znaczeniu "tu zamknę i tam otworzę a w miedzyczasie mnie nie ma").

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)