  • Data: 2002-12-01 14:39:31
    Temat: Re: Prowadzenie rachunkowości a program komp.
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:01122002.3CD5BA67@budzik61.poznan.pl...
    > wszystkie dokumenty drukuję i archwizuję w
    postaci
    > papierowej. Czy w takiej sytuacji US może
    zarządać ode mnie dostępu do
    > programu komputerowego z którego zostały
    wykonane wydruki, czy też dostają
    > papiery i nic nie powinno ich obchodzić???

    IMO(99,99%) nie pwinno obchodzić, przeciez na
    dobrą sprawę to nie musi być arkusz kalkulacyjny
    tylko edytorek tekstu z mozliwościa tworzenia
    tabelek i to bez mozliwości liczenia, kolega
    esteta tak robił :) liczyssz na kalkulatorze i
    wpisujesz do rubryk. Z tego co wiem to wymóg
    okazania instrukcji do programu jak i jego
    udostępnienia dotyczy tych którzy konsekwentnie
    prowadzą ewidencję elektronicznie w programie i
    nie robią wydruków na koniec miesiąca 9taki
    program musi tez umozliwic wydruk każdego
    dokumentu na żadanie US).

    Sark