  • Data: 2002-03-02 22:07:36
    Temat: Re: Prowadzac dzialalnosc gospodarcza......
    Od: "zigi" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli jak dobrze rozumiem to jest tak? :
    Kwota powyzej ktorej placi sie podatek to 2727,16
    Np. styczen zarabiam 3000 minus zus to zostaje mi ok 2300 i nie place
    podatku
    w ltym tez 3000 minus zus ale razem mam juz styczen-luty 4600 i wtedy place
    juz
    i wtedy co miesiac rozliczam sie juz na biezaco-place podatek tylko za dany
    miesiac?