eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProśba o pomoc: kupno na allegro i wpisanie w koszty?Re: Prośba o pomoc: kupno na allegro i wpisanie w koszty?
  • Data: 2007-11-01 16:48:19
    Temat: Re: Prośba o pomoc: kupno na allegro i wpisanie w koszty?
    Od: gringo <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    t...@o...pl wrote:
    > Dnia 01-11-2007 o 16:29:09 gringo <bez@adresu> napisał(a):
    >
    >> Witam!
    >>
    >> Bardzo proszę o wskazówki w następującej sprawie: czy kupując aparat
    >> fotograficzny na firmę od osoby prywatnej via Allegro można koszt
    >> zakupu wpisać w koszty prowadzenia działalności?
    >>
    >> Jeżeli tak to proszę o informację, jakie dokumenty są niezbędne do
    >> prawidłowego zaksięgowania takiego wydatku?
    >>
    >
    > Rachunek? Umowa kupna? Dowód zapłaty?
    >

    Witam! Jaki to ma być rachunek? Na razie ze sprzedawcą ustaliłem, że
    spiszemy umowę kupna-sprzedaży, ale z tego co wiem, to jest za mało,
    gdyż taka umowa nie jest dokumentem księgowym, a jedynie oświadczeniem woli.

    Gdybyś mógł rozwinąć swoją sugestię byłbym bardzo zobowiązany.

    Gringo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1