  • Data: 2002-05-31 10:27:17
    Temat: Re: Prośba o pomoc
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:73db.000020f8.3cf74983@newsgate.onet.pl...
    > Dzięki za podpowiedzi 10 000 brakuje mi po wszystkich odliczeniach - mam
    > nadzieje :)
    >
    > A czy wiecie może czy ta darowizna od rodziców powinna być mi dana w 2001
    czy
    > wcześniej wiem że od maja 2001 chyba powinno to być zrobione notarialnie

    umowa darowizny nie musi byc zawierana w obecnosci notariuszy (ku wielkiemu
    ich niezadowoleniu zapewne)
    mimo, ze jak juz pisali poprzednicy, darowizna do 9.057 od darczyncy z I gr.
    podatkowej (najblizsza rodzina) jest wolna od podatku istnieje koniecznosc
    zlozenia zeznania - limit dodatkowo mozna podwyzszyc przeznaczajac darowizne
    na cele mieszkaniowe - a tak w sumie bylo

    takze jedyne do czego urzad moze sie przywalic to niewypelnienie obowiazku
    zlozenia zeznania

    AS