  • Data: 2004-09-23 10:27:26
    Temat: Re: Proporcjonalne wyliczenie kosztów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Sep 2004, xsgs wrote:

    >+ Chodzi mi o faktury za telefon, internet. Chyba nie mogę policzyć abonamentu
    >+ za cały sierpień jeżeli odwiesiłam w połowie miesiąca.

    Mozesz odpowiadać "naturalnie", czyli pod pytaniem ?
    Jeśli chodzi o wątpliwości - to powoduje je m.in. "zawieszanie
    DG" jako takie. A co do faktur... spróbuj poszukać hasła
    "utrzymanie", "zachowanie" lub "zabezpieczenie" źródła przychodu :)
    Np. tu:
    http://groups.google.pl/groups?selm=Pine.WNT.4.58.04
    05281536480.1184%40athlon
    ...albo tu:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zabezpieczenie+%
    C5%BAr%C3%B3d%C5%82a+przychodu

    (nawet USy wykładają że uzasadnione "utrzymanie" jest kosztem)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)