  • Data: 2011-01-20 10:29:46
    Temat: Re: Program do płac obliczający KUP 50%
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaznaczam, że szukałem programów na stronach producentów, ale wydaje się
    > niemożliwością coś takiego znaleźć (żaden z producentów się tym nie chwali
    > na liście możliwości).

    Może zapytaj producenta/ów. Albo ściągnij sobie demka?
    To nie jest jakaś super opcja żeby się nią chwalić, raczej standard w
    przyzwoitym programie płacowym.

    Trzeba testować., Chyba nie planujesz kupować w ciemno, tylko na
    podstawie samego opisu?

    > Szukam programu kadrowo-płacowego, który umożliwia obliczenie wypłat,
    > ale z uwzględnieniem 50% KUP dla godzin autorskich w części wynagrodzenia.
    > Jest w ogóle coś takiego, czy w praktyce liczy się to innymi metodami,
    > np. dzieląc poszczególne płace na 2 i obliczając osobno?

    Owszem, wynagrodzenie ze zwykłymi KUP powinno być innym składnikiem niż
    wynagrodzenie z 50% KUP. W każdym razie znane mi systemy wymagają
    takiego podziału i jest to na dodatek wygodne. Bo zwykle w umowie o
    pracę jest określone, ile z wynagrodzenia do prawa, a wynagrodzenie w
    umowie okresla sie brutto. Po co kombinować?

    > Na jakim etapie
    > należy taką płacę podzielić? Przed, czy po potrąceniu składek ZUS/NFZ?

    Na etapie kwoty brutto. Spójrz na PIT11.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813