    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program do pełnej księgowości?
    Date: Thu, 22 Feb 2007 11:09:18 +0100

    On Thu, 22 Feb 2007, Cavallino wrote:

    > Jak kto lubi.
    > Jak dla mnie zastanawianie się w każdym programie z osobna, jakie klawisze
    > obsługują jakie funkcje,

    Sprzeciw. W moim poście zaznaczyłem:
    "dla często używanego programu"
    Oczywiscie dla programów używanych "nie na co dzień" myszkologia ma same
    zalety. Ale jak dane operacje robi się raz-za-razem, to dostępność
    PROSTYCH klawiszy sterujących w standardowych operacjach jest wręcz
    krytyczna.
    Może jakiś przykład: GIMP i spacja (zerżnięte bodaj z PS) przełączająca
    zaznacz/przesuń.

    > w połączeniu z nieprzejrzystością interfejsu usera w dosowych (znakowych)
    programach,

    Ale ja nie odnosiłem się DOSa :)
    Problemem jest to, iż wiele programów *pod Windows* nie umożliwia użycia
    skrótów klawiszowych do *wszystkich* operacja. Dopóki takiego programu
    używa się raz na dwa tygodnie można przeżyć, jak codziennie, to już
    jest problem.
    Pomijam taki szczegół jak zarzut "nieprzejrzystości" np. w odniesieniu
    do Norton Commandera ;)

    pzdr, Gotfryd