  • Data: 2007-03-05 10:42:23
    Temat: Re: OT: Program [...inny :)...]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Feb 2007, 'Tom N' wrote:

    > :)
    > Tam jest tylko exe, który podmienisz po pełnej instalacji. Instalka leży tu:
    > <http://www.40tude.com/dialog/ddl.cgi/4d2b38.exe?loc
    =germany>

    Dziękuję bardzo za naprostowanie lamera co nie zajrzał stronę wyżej :)

    > Praktycznie pod wszystko co możesz "wyklikać" z menu, możesz "oskrótować"

    Idzie o sposób obsługi tego skrótu - to co zapisałem stanowi przykład;
    posługując się znanymi programami: CTRL-F pod Netscape otwiera
    "tylko" pasek, jak pasek jest otwarty - przenosi focus i w zasadzie daje
    sobie radę przy każdym obciążeniu kompa. Ten sam CTRL-F pod IE
    otwiera okienko: jak komp jest "dobity" bo w tle coś robi, to nim
    okno się otworzy i uzyska focus kilka znaków wpisanych na klawiaturze
    może pójść "w powietrze" albo co gorsza nie tam gdzie miało iść :>
    Programom "tekstowym" by definition to się nie zdarza.
    :)

    pzdr, Gotfryd