  • Data: 2007-02-22 23:03:31
    Temat: OT: Program [...inny :)...]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Feb 2007, 'Tom N' wrote:

    > Tu: <http://www.40tude.com/files/dialog-exe-2-0-15-41.zi
    p> masz ostatnią
    > dostępną publicznie wersję -- freeware do użytku domowego (tej używam).

    Na szybko dostałem "nie znaleziono 4dmf.dll".
    Przyznam że screenshoty mnie nie zachęcają :) (wygląda na "klikalne"),
    ale chciałem mu zapodać test wygody szukania po którymś folderze ;>

    > I nie krępuj sie pytać na alt.pl.niusy.czytniki.dialog

    Do upartego walczył nie będę :) - jak znajdę czas to obejrzę
    czy uda mi się odpalić.

    > Podobno pod wine 40Tude działa, ale nie sprawdzałem ;-)

    Nie w tym problem - *ja* nie mam u siebie linuxa (wcale). Ale
    mogę sobie wziąć zbiory pine tak gdzie mają linuxa, wrzucić
    pod Netscape jak trzeba itp... no i "szukaj" (oraz "zapisz"
    i parę podobnych) musi błyskawicznie reagować na prosty
    skrót klawiszowy - całkiem sporo programów wyłożyło się
    (dla mnie) na próbie otwarcia nowego okna (dyskwalifikacja!).

    pzdr, Gotfryd