  • Data: 2007-02-22 07:32:53
    Temat: Re: Program do pełnej księgowości?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dj.Graf" <6...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Ogólnie rzecz biorąc to Optima jest straszna, posiada bardzo wiele
    >minusów, chociażby sam tryb księgowania jest czasochłonny

    Tylko dla niedouczonego w kwestiach informatycznych księgowego, który po
    prostu nie rozumie co Optimie ma zapodać.
    Jak ktoś się prehistorycznie przyzwyczaił do ręcznego księgowania KAŻDEJ
    operacji i za chińskiego Boga nie chce zrozumieć, że można inaczej, to
    faktycznie - ma problem.
    Tyle że to problem z nim, a nie do końca z Optimą.

    >, czy
    >wpisywanie faktur do rejestru VAT.

    A co w nim takiego strasznego?
    U mnie wpisują studenci, po godzinie przeszkolenia i dają radę
    bezproblemowo.

    > Następną wadą jest obciążenie systemu na którym pracuje tenże program.

    Kolejna bzdura.
    U mnei Optima chodzi na AMD 800 Hhz, jednocześnie pracuje na tym samym
    kompie kilka innych, równie sporych programów i nie ma z tym większego
    problemu.

    Oczywiście w porównaniu do dos-owych bohomazów, nie pracujących na bazach
    danych, tylko na pojedynczych pliczkach wymagania ma większe, ale to dalej
    jest nic.
    Postępu nie zatrzymasz.

    >A dos'owe "bohomazy" są o niebo lepsze niż windowsowe ;>

    Polecam przeszkolenie w Windowsie, większość kłopotów odejdzie w niebyt.