  • Data: 2003-09-07 17:44:28
    Temat: Re: Program do firmy
    Od: cart <kreskowek@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do CDN to podobno Optima to jest jaki? nowy klon samego CDN. Nie znam
    > ich
    > programów, ale go?ae, który na co dzie? zajmuje si? serwisowaniem /
    > wdra?aniem tych programów twierdzi ?e to straszny niewypa?.

    Na co dzien wdrazam i pracuje pod CDN i sobie go bardzo cenie, bo z moich
    doswiadczen wynika, ze przy duzej ilosci dokumentow do "wstukania" jest po
    prostu najszybszy. no i chodzi tez pod linuxem. Co do openoffica to z tego
    co wiem nie ma w pakiecie oprogramowania do baz danych, poza tym niewiele
    rozni sie od ms office oprocz tego, ze wiecej mozna sobie skonfigurowac i
    przez to jest wygodniejszy. No i oczywiscie darmowy.
    pozdr
    cart