    From: "calexico" <c...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problemow z platnikiem ciag dalszy
    Date: Wed, 4 Aug 2004 13:48:04 +0200

    > Po prostu usuwasz pliki z listy Checkera. Najlepiej spisac liste (nazwy i
    > lokalizacje) i uruchomic tryb awaryjny albo tylko wiersz polecen.

    Już jestem po - wlasnie tak zroblem.
    Checker po dezinstalacji wskazuje ze na kompie jest wersja 2.0
    Odpalam instalke 2.7 - i na koniec instalacji wyskakuje blad - po
    sprawdzeniu checkerem znowu wersja 2.0
    Instaluje ponownie 2.8 - checker wskazuje ze na kompie jest 2.8. Płatnik
    wiesza sie dokladnie tak jak poprzednio.
    Jedyna nadzieja w tym ze instalka mdac 2.7 jest jakas trefna, ale male
    szanse bo sciagalem ja ze strony microsoftu podobnie jak wersje 2.8
    Jezeli to nie instalka mdac 2.7 to juz nie wiem co robic :(
    pozdrawiam
    calexico