    From: "Mick" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Platnikiem
    Date: Tue, 22 Jun 2004 14:04:13 +0200

    news:cb96gt$4c1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tzn?
    > Nieprawdziwy jest tekst ustawy?
    > Nieprawdziwa informacj że żeby przesłać ZFA elektroniczne trzeba
    > ingerowac w program na pozomie nie dozwolonym przez prawo?
    >
    > Może sprecyzuj, co?

    > To było baaardzo dawno więc nieprawda. Uważaj z argumentami "ja wiele
    > razy tak robiłem" bo jezeli to było parę miesięcy temu to Twoje
    > informacje moga byc mocno nieaktualne.
    >
    > Obecnie system ZUSowski nie przewiduje elektronicznego przyjmowania ZFA
    > - taka mam informację od ZUSowskiego informatyka.
> [...]

    Ale z Ciebie zlosliwa osoba - wsciekasz sie ze ktos Ci napisal ze sie
    mylisz. Czyzbys zyla w przesadzeniu ze jestes nieomylna? Napisalem dokladnie
    jak wyglada sytuacja w praktyce-i nie bylo to dawno tylko 1 tydzien temu.
    Niewazne co sadzisz albo co powiedzial Ci informatyk z ZUS - praktyka i
    zycie pokazuje calkiem cos innego.Szkoda tylko ze krew Cie zalewa ze nie
    jest tak jak bys Ty to sobie wyobrazala ;) A jak Ci sie nie podoba zawartosc
    mojego posta (cytaty itp.) to po prostu ich nie czytaj, nie odpisuj i po
    problemie - ..... i daruj sobie te zalosne docinki na temat mistrza
    klawiatury....bo odnosze wrazenie ze Tobie sie wydaje ze osiagnelas
    mistrzostwo we wszedziedzinach droga Maddy...