    From: "Mick" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Platnikiem
    Date: Tue, 22 Jun 2004 13:38:52 +0200

    news:cb9523$q4q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dokumet ZUS ZFA nie może być przesyłany elektronicznie.
    >
    > Ustawa mówi wprost:
    >
    > "Art. 43 [...]
    > 3.Płatnik składek jest zobowiązany złożyć druk - zgłoszenie płatnika
    > składek, o którym mowa w ust. 1, w formie dokumentu pisemnego według
    > ustalonego wzoru albo w formie wydruku z aktualnego programu
    > informatycznego udostępnionego przez Zakład, we wskazanej przez Zakład
    > jednostce organizacyjnej Zakładu.
    > 3a. Do zgłoszenia, o którym mowa w ust. 3, płatnik składek jest
    > zobowiązany dołączyć kopie decyzji urzędu skarbowego o nadaniu numeru
> [...]

    Nieprawda jest to co piszesz ! Wczesniej korzystalem ze starego
    Platnika-Przekaz Elektroniczny - tak przygotowane dokumenty ZUS ZFA
    wysylalem przez strone WWW-dostawalem potwierdzenie + informacje ze na
    przyszlosc powinienem sie zastosowac do Art .43 ustawy - ale ze dokumenty
    zostaly pomyslnie przyjete i przetworzone. Tak robilem wiele razy i nie bylo
    zadnych problemow - wszystkie formalnosci byly poprawne i ZUS nie mial
    zadnych zastrzezen do zadnych deklaracji ani skladek.