    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem 2 pity
    Date: Mon, 12 May 2003 09:57:54 +0200

    Użytkownik "Jasmine" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b9niiv$e3g$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam.
    >
    > Jestem studentem i zlozylem roczne rozliczenie do Urzedu Skarbowego (jedna
    > umowa o dzielo i jedna umowa zlecenie)
    > kwota dochodu nie przekracza kwoty zwolnionej od podatku (ok 2600).
    > Jednoczesnie firma, z ktora wspolpracuje (a z ktora w zeszlym roku (2002)
    > niepodpisalem zadnej umowy) wyslal za mnie do Urzedu Skarbowego drugie
    > rozliczenie roczne (mowie tu o Pit 37).
    > W tym momencie mam zlozone w US dwa pity 37. Jeden wyslany przeze mnie (i
    > podpisany przeze mnie), a drugi wyslany przez firme (i nie podpisany
    przeze
> [...]
    Pierwszy raz słysze o podobnej kombinacji żeby firma sama wypełniała za
    osobę pit-37 i do tego bez jej wiedzy mało jeszcze to wysłała do
    Skarbowego.Musisz to wyjaśnić z firmą ty zwrotu z tego tytułu nie dostaniesz
    jeśli zrobisz korektę bo nie masz odliczeń a prawie całą ulgę wykorzystaleś
    limit roczny od kwoty 2600 zł.
    Wiola